A szórólapok és a könyvbemutató esete

Te tudod, hogy milyen egy jó szórólap? Képzeld el, én sem tudtam nagyon sokáig. De ne szaladjunk ennyire előre.

Még évekkel ezelőtt befejeztem az első könyvemet. Romantikus komédia, amely persze happy enddel végződött. Mivel akkor még nem voltam neves író, így mindenképpen szerettem volna egy olyan könyvbemutatót megszervezni, amelyre minél többen eljönnek.

Kiválasztottam a helyszínt. Talán nem meglepő, hogy egy könyvtár mellett döntöttem. Mondjuk ennek története is van, hiszen ott kölcsönöztem ki életem első szerelmes regényét. Talán már ott megalapoztam a jövőmet.

A közösségi oldalakon eseményeket hoztam létre, és meghívtam az összes ismerősömet. A szüleim annyira aranyosak voltak, hogy még külön üzenetben ráírtak a barátaikra, hogy jöjjenek el. Nagyon hálás voltam nekik, de nem csak ezért. Soha nem fogom tudni nekik megköszönni azt a sok mindent, amit értem tettek.

Ahogyan közeledett a nagy nap, annál izgatottabb voltam. Sőt még azon is gondolkoztam, hogy nem is biztos, hogy tetszeni fog az embereknek a könyvem.

Mivel szerettem volna, ha sokan részt vesznek a bemutatón, így arra gondoltam, hogy szórólapokat osztok szét a városban és a környező településeken.

A Color nyomdára bíztam a saját szórólapjaim elkészítését. A https://www.colornyomda.hu/munkaink/szorolap-nyomtatas/ weboldalon minden információ megtalálható, amelyre szükségünk van.

A leírtak alapján egy információs vagy hirdetéscélú szórólap egyértelmű, vonzza a tekintetet, világos kifejezésmódja könnyen érthető, cselekvésre buzdító tartalommal bír, arról nem is beszélve, hogy fel is kelti az érdeklődést.

Kiválóan alkalmazható például kulturális események, rendezvények promózására, aktuális akciók hirdetésére, de még egy új brand köztudatba való beépítésére is alkalmas. A célközönségen túl más rétegekhez is el tud jutni az információ ezzel az eszközzel, sőt új ügyfeleket szólít meg.

Az ajánlatkérő doboz alatt további részleteket olvashatunk. Több típusát ismerjük a szórólapoknak. Van egyoldalas vágott, két-vagy többoldalas vágott, perforált, biegelt, színes vagy fekete-fehér, szabvány vagy eredeti méretű, de idetartoznak a felületkezeltek is.

A szórólapok hagyományosak, de mindenki ismeri ezt a reklámeszközt. Hatékonyak, feltéve, ha a következők érvényesülnek: figyelemfelkeltő szín és képi világ, jól látható kapcsolatfelvételi adatokkal rendelkezik, bizonyos esetekben stílusos logója van, jól eltalált, érdeklődést felkeltő szlogen és szöveg olvasható rajta, illetve az egyedi megoldások is sokat segítenek érvényesülésében.

Ahhoz, hogy saját szórólapod legyen a következőt kell tenni. Az anyagokat el kell küldeni a Color nyomda csapatának a megrendelés formája szerinti méretben, minimum 300 Dpi felbontásban, borítót oldalpárban, a belívet és a borítót külön fájlban, , belíveket egy fájlban, oldalanként sorba rendezve, 2-2 mm kifutóval, vágójelekkel/passzerjelekkel ellátottan, kompozit PDF fájlként CMYK színrendszerű, egyedi alkalmazott megoldások esetén biegelés/hajtás/perforációs jelekkel és a rendelt darabszám valamint a határidő feltüntetésével együtt.

A https://www.colornyomda.hu/munkaink/szorolap-nyomtatas/ oldalon kitérnek a felületnemesítési és kreatív lehetőségekre is. A 3D lakkozás során domború, tapintható, extra fényes lakkréteg (amelynek vastagsága 20-120 mikron között változtatható) teszi még egyedivé a szórólapunkat. Ha nem szeretnénk, hogy reklámeszközünk idő előtt tönkremenjen, akkor érdemes a fóliázás mellett letenni a voksunkat. Egy vagy két oldalon, fényes, selyemfényű és matt fóliák állnak a rendelkezésünkre. A prégelés exkluzív megjelenést ad kiadványainknak. Az alap arany és ezüst színeken felül egyéb színek közül is választhatunk. Ez főleg logók és ábrák kiemelésére ajánlott. A sarokkerekítés a legegyszerűbb díszítőelem. A stancolással még egyedibbé varázsolhatjuk szórólapunkat. Biegelés minden esetben alkalmazandó eljárás, ha a kártya hajtott lesz, így biztosítható a roncsolódás elkerülése a hajtások mentén. Ricceléssel pedig letéphető részeket alakíthatunk ki.

A Color nyomda egyébként 1996-ban alakult két egyéni vállalkozásból. Harmincéves tapasztalattal rendelkező ofszet nyomtatás technológiai eljárásokat ismerő szakemberekkel és kreatív gondolkodású fiatalokkal dolgozik együtt. Jelszavuk: nyomtatás rövid határidőn belül. Figyelembe veszik az árérzékenységet, illetve legyen szó nagy vagy kis tételről, minden igényt igyekszik a Color nyomda a legjobb minőségben kielégíteni.

A megrendelők között magánszemélyek, cégek, vállalkozások és intézmények is vannak.